AKU BOSAN , TAPI TAKMAU STUDY, PEMALAS PUNYa ORANG!


Dah lama aku tak blogwalking. Busy memanjang. Busy dengan asgment, test, quiz, presentation dan juga tido yang panjang. Huahuahua.

So, hari nih aku nak blogwalking blog blog yang selalu mencuri hati aku.Cewah ! Okok.


Bila aku bukak blog je, mesti aku bukak dia punya blog. Kot kot la ada entri baru boleh jadi santapan. Boleh jugak gelak guling guling sambil tersenyum kambing. Blog dia nih best. Bagi aku laaa. Sebab banyak maksud tersirat dan tersurat. Pedass pon adoo. Sodap je baca. Kira, sekali kau masuk kau nak masuk lagi lagi dan lagi. Wehuuu. Dia nih senior aku dekat UTeM. Dia fakulti sebelah aku jek, secoit jek jaraknya. Dia classmate hosmet aku. Kecik orangnya tapi kecik kecik cili padi. Kelate mari ohoiii. So, kiranya dia nih musuh ketat aku la dalam bola sepak ! HAHA. Sepanjang aku dok bermastautin kat UTeM ni, banyak dah dia tolong aku. Banyak sangat aku rasa. Terima kasih yo ! Jadi aku secara officialnya menjadikan dia pakcik aku dengan lafaz bismillahirramanirrahimm. :)  dulu dulu pernah sekali aku buat entry pasal dia nih. Masa besday dia. Ni link dia. Kalau rajen baca la ye. 

p/s: Pakcik meon. Bila kau nak update blog nih? Dah nak masuk satu sem dah ni. Adoilaaa. Aku takdak hiburan la masa study week nih. Aish.



Souri souri souri ! Ni blog hosmet aku. wehuuu. Ni blog yang aku wajib bukak juga, heh heh. Rajen bebenor la ye kome update blog. Selalu aku tengok naik dekat  Sahabat Blogger. Heh heh. Takpa teruskan usaha anda, janji anda bahagia disamping saya selalu. Kehkehkeh. Bukan aku taknak tulis panjang panjang pasal kau beb, tapi kalau aku tulis panjang panjag nanti, bukan kau baca pon kan, kalau pon kau baca, mesti nanti kau kembang kan kan kan. jadi baik aku takyah tulis, takdak la nanti berlaku pertambahan diameter. Hohoho.

p/s: sedih la nak dekat abes sem dah. Nextsem kita dah tak satu rumah. Nanti kau ,mesti rindu aku kan kan kan. eceh.. blushing aku. :P


  Gadis merah jambu. Phewitt. Comel la blog dia. Warna pink gitu. Awww awwww. Dia classmate aku . memang fanatic gila lah dengan warna pink. Semua benda dia nak pink. Semua barang dia mesti warna pink. Wahhh. Tak sabar nak tengok dia kawen. Mesti warna pink punya lah. Akak, cepat cepat la kawen, lapau nasi minyak. Eheee. Jangan lupa janji kita tau, orang nak jadi flower girl, hoho. 

p/s: akak, thanks sebab selalu dengar cerita orang yang tragis, heee. Orang suka baca novel akak. Menarik. Nanti dah kaya, jadi penulis terkenal, jangan lupa kitorang tau.

kuang kuang kuang, muka budak budak. haha


Nizam bad boy, wah wah. Aku taktau kenapa dia punya emel letak nizam badboy. Setahu aku, sepanjang persahabatan aku, baik budak ni. Tak dak pon bad bad nya. Hoho. Dia ni baru jugak buat blog. Aku teruja baca blog dia, sebab banyak input yang baik dan bagus. Lagipun, tujuan asal dia buat blog adalah untuk berdakwah. SubhanaAllah. Alhamdullilah. Sahabat aku ni, dah dapat hidayah. Banyak dah berubah masa aku jumpa dia masa cuti sem baru baru nih. Banyak sangat. Semua kea rah kebaikan. Aku bangga nizam, bangga sangat. Bila dia ada masa lapang jek, dia selalu mintak izin nak bervideo kol. Wah. Sweet tak kami? Sweet kan kan kan. heh heh. penampaq sedass ! Selalu jugak aku dengar tazkirah dari dia. Eheh. Sekurang kurangnya hati aku tak kering sebab lama tak disiram dengan kata kata nasihat, ceramah segala kan kan kan.Dia selalu jugak bagi semangat untuk aku belajar belajar dan terus belajar. Aku nak challenge dia. Dia sifu aku masa sekolah dulu. Tunggu dan lihat, cewah.Next year dia nak fly dah. Jangan lupa aku tau. Aku rindu hang nanti. haha. :P


Last but not least. Aku punya presiden BWP masa dekat MRSM. Abdur Rahim Khamaruzzaman. Hebat orangnya. Aku salute lah. Dia sekarang baru jek fly ke Australia. Wahh. Seronok seronok. Tempat impian aku nak sambung belajar dulu, tapi tak kesampaian, insyaAllah, ada rezeki lagi, aku akan usaha untuk sampai dan belajar sana. Aminn. Setiap kali aku baca blog dia, mesti aku insaf sebentar. Huhu. Lepas tu buat balik,Eheee.

1 comment:

Anonymous said...

Ooooo. nizam :)