BILA AKU SEMAKIN MULA RAJEN MENAIP. OK, BYE.


Aloha !
Semenjak dua menjak ni hormone aku tak stabil ke apa, aku pon tak pasti. Yang pasti bukan PMS ok! Huahuahua. Cerita tentang dia dan aku. telah aku simpan kemas kemas. Aku dah terima hakikat. Cuma kadang kadang bila dok sengsorang, mula lah air mata nak mengalir. Oleh yang demikian, aku kena elakkan dok sengsorang. Ok, tutup cerita. Sebenarnya aku pelik. dah dua hari. Aku asyik tido je kerjanya. Tido tido dan tido lagi. Baca satu baris, tido 20minit. Bangun. Baca lagi satu baris, tido lagi 40 minit. Bangun lagi. Baca lagi satu perenggan. Tido pulak 2 jam. Haaa. macam tu la gamaknya. Aish. Tekanan aku ! Kau bayangkan. Aku dah la banyak test. Banyak assignment. Class pulak dari pagi sampai ke petang. Nak jadi cerita. Aku sedih sangat. Aku ada test BENE. Subjek yang aku tak suka jugak. Sebab aku tak suka menghafal der ! Dah la banyak theory kan subjek tu. boleh pulak time time aku kerap tido ni la, nak ada test subjek menghafal ni kan.Adoi la. And fyi, aku tak study habis pon untuk test tu. Sebab asyik tido je kerjanya. Sedih aku cakap kau. Sebab aku tak konfiden gila masa jawab soklan tuh. Waktu macam ni lah aku terbayangkan kegigihan prof aku dok pot pet kat depan. Macam mana dia begitu mengharapkan aku and classmate score untuk subject dia. Dah tu, dia siap bagi hint sejibik sejibik pulak tu. aku? main main. Tak amek serius langsung dengan harapan dia. Ya Allah sedih kot masa tu. Jawab test pon rasa macam nak tak nak je. Sebab tak konfiden and rasa bersalah.Apa la nak jadi, den pon tak tau. Teruk dah ni kau ni. Pemalas tahap petala ke lapan dah ni. Paras bahaya dah ni. Come on la, Atiqah. Motivate yourselves ! Change your strategy. Final is around the corner. Come on laa. ! Wake up.

And yang paling aku sedih, esok sabtu. 2 april. Aku ada class der! No no no ! Bukan subject menghafal or circuit, tapi koko. Kelas ganti koko kau tau tak? Sebab ada presentation ! Kacau betul la. Dah la masa rehat aku cuma sabtu dengan ahad. Tup tup ada pulak yang mengganggu. Tak ke hangin! Panass makk nyahh! Huh. Ok, bye. Nak basuh baju. And study sikit untuk circuit. Haaa, aku ada test 2 untuk circuit. Hohoho.

p/s: Esok besday abah. Tapi aku? Tak boleh balik.Busy dengan urusan duniawi. :’(

2 comments:

tirah said...

xkan la kak?
tido? bkn akak selalu stay up ke? pelik.

Anonymous said...

Happy besday abah:) hehe