BILA HATI DAH SENANG~


Walaweh. Masuk hari ni aku dah habis 3paper untuk final kali ni, sekarang hanya menanti detik untuk pulang ke negeri tercinta. Wohoo. Masyukk habess. Dah lama tak balik rumah, sejak balik raya hari tu, so apa lagi, bila kazen aku offer untuk balik, aku tanpa segan silunya, angguk angguk kepala. Dah tak dak geleng geleng dah.


Ok, actually aku ni adalah entry first aku untuk blog kedua aku. Blog yang lama tu dah basi. Aku dah lupa password dah. Tak ingat aku letak password apa. Almaklumlah, tak ingat aku letak nama pakwe yang keberapa waktu tu. Kahkahkah. So, nak tak nak, kena la buat baru. Sebab aku sangat sangat lah suka baca blog dan gelak sorang sorang.gelak tahap dewa punya, then bila housemate housemate aku yang lain  usha tak puas hati, aku buat buat muka innocent macam takdak apa yang jadi. Haha. Kompom panasss.  Haha. Dan disebabkan oleh har ni aku terlalu banyak masa, so aku ponn cuba cubalah nasib buat blog, dengan harapan berukband kesayangan tak buat hall. Oleh yang demikian, aku mencari port baek punya untuk buat blog ni, supaya berukband ni sentiasa laju.


Ok, aku rasa macam dah berkurun aku dok mengadap laptop ni. Nak jugak aku bersosial dengan housemate aku sebelum balik esok. Haha. Jeles pulak tengok budak budak ni dok gelak gelak sambil tengok video dalam fb.Memang mencabar keimanan. Mana tak nya, diorang punya gelak ada la dalam volume 20. Tu untuk sorang. Bayangkan 5 orang. Nak pecah jugak rumah ni kalau semua orang gelak. 






KAHKAHKAHKAHKAHKAH~


p/s: akhir kalam, kepada suma, salam kenal kenal. Hai untuk semua. :)



No comments: