TEMAN~




Dialah teman. Dialah lawan. Dialah kekasih. Dialah musuh. Dialah segala-galanya untukku disini, dibumi Utem yang tercenta ini. Boleh dikatakan 24jam kami berkepit. Ya. Kemana saja. Bukan gay, bukanla jugak lesbo. Tapi dialah segala galanya bagiku. Susah senang, suka duka, suma ada dia. Ya, dia yang bernama Nur Rafidah Satar.



Saya feeda aka yemi <3


Yemi.!
Nama timangan yang menjadi persoalan ramai! Mengapa yemi? Apa tu yemi? Yemi? Nama apa tu? Yeah, nama yang menyimpan seribu macam makna buat kami berdua. Kadang kadang aku suka sangat melihat gelagat teman teman yang keliru untuk memanggil aku dan dia, kerna nama timangan kami sama, yemi! Mudah kan. Yemi. Lagi sekali. Yemi. Hahaha.

Yemi.!

Yemi, aku taktau la kau rajen ke tak singgah ke blog aku yang buruk lagi menjelikkan ni (walaupon buruk, tapi aku tetap bangga dengan benda alah ni yemi! ) . tapi aku tak kira, aku nak jugak buat ucapan ala ala amerika gitu tok kau. Kalau kau tak baca ponn lagi bagus. Aku bukan apa, takut takut nanti kau teriak pulak nanti. Hati manusia lain lain yemi. Kan yemi. Tak gitu? Haha.

Yemi lagi, yemi lagi.


“Yemi, aku sayaaaaaanggg kau sangat sangat, tau takkk?? Muahh. “


Ok, aku malas nak tulis lagi. Mood malas aku dah mai dah. Just layan gambar gambar yang kitorang sempat amek jelaa sepanjang 5bulan bersahabat.

 
 
 
 
 
 
 
on our way nak g lawatan industri, shah alam. :)




 yemi! kau tenung sapa tu?
 cehh, yemi bajet nak jadi modell la tu.
 Muka kemek. haha




sumpah aku geli tengok muka aku, haha. gedix nak matii.












No comments: