KAU MAKBULKAN DOAKU YA ALLAH, TERIMA KASIH. ~




Alhamdulilah. Alhamdulilah. Alhamdulilah. Syukur  ya Allah. Alhamdulilah. Allah telah makbulkan impian dan doaku selapas tiga hari. Alhamdulilah ya Allah. 



Kegembiraan dan anugerah yang aku perolehi ini, aku dedikasikan khas buat sahabat baik ku yang sudah kembali kerahmatullah. Al fatihah..



Sungguh tidak aku sangka, begitu cepat doaku ini terjawab. Baru 3 hari aku selesai menjawab exam math, tapi result dah pon keluar. Sunnguh cepat dan efisien  ya. Padahal circuit yang awal awal sekali paper belom tau result. Hmm. Trimas ya dr yosza. Cepat sungguh tanda paper.



Entry ini, ditulis bukan bertujuan untuk riak mahupun membangga diri dan sekutu dengannya. Tapi entry ini ditulis khas untuk sahabat baik ku itu. Kerna aku pasti, dialah yang akan lebih teruja bila aku khabarkan berita ini andai dia masih lagi ada. Tapi apakan daya, Allah lebih sayangkan dia. Aku yang hidup, harus tabah menghadapi hidup ini, yeah perjuangan harus diteruskan. Segala kenangan kita, akan terus kekal tersemat kemas dalam hati ini, wahai sahabat.



Entry ini jugak, aku dedikasikan buat tutor aku, sir faiz yang tak henti henti memberi  galakan dan sokongan untuk aku terus dan terus mencintai math, tak pernah jemu jemu mengreply message aku setiap kali aku tanya soklan untuk jawab tutor math. Sorry sir, kacau cuti sir sajaa.kehkehkeh.  Terima kasih jugak sir sebab selalu bagi nasihat dan tanpa segan silu berkongsi pengalaman belajar kat jepun. Tak sangka sir ni sporting, haha. Bila jumpa face to face, baru tau perangai gila gila sir, kalau tak pemalu je dalam kelas. Kahkahkah. 5 jam jugak la dok merapu dalam bilik sir. Belajar tak jugakk. abes suma cita keluar. dari A- Z. Terasa seperti adik dan abang sajaa. Terharu sungguh.Terkejut I bila tengok jam. Haha. Dan yang paling terharu, 15 minit before exam start, sir send message wish good luck! Walaweh. Ada jugak keyakinan nak jawab exam, bila baca message tu, heee. Haha.

“salam.. gudluck xm k.. doa banyak banyak.. ;-)”


Tq sir! Tq very very much. !

 







p/s: baru keluar satu result, dah kecoh sekampung aiyaa. tapi suka hati lah kan, blog aku. kahkahkah.
paling cuak nak tau result bent.. circuit oh circuit.

2 comments:

bintang itu cantik said...

u do love math act!hehehe
keep it up!
i think math also love u ketat2..

HaqitaAbidina said...

Kahkahkahkah.

yes i do love math, but in secondary school only. because i got such a good result on that time. but then,

my love towards math, decreasing by time. haha.