Kain Batik Kembang, Kembang kain batik!




Phewittt Phewittt!




Auw. Kembang semangkuk I nyahh. Kahkahkah. Eh, hari ni aku buat rekod baru!


REKOD PAKAI KAIN BATIK FOR THE WHOLE DAY!  


Yeyeah ! 




ecehh. wajib dapat piala lagii! hee





Kecoh je kan. Pakai kain batik je ponn. Tu pon nak kecoh! Eh, biarlaaa, jeles la tu, tak boleh buat rekod cam aku. Kehkeh. Weh, bukan senang weh nak tengok anak dara pak cik Bidin pakai kain batik. Hahaha. Setahun sekali pon belum tentu. Kehkeh.Ye la, ingat senang ke nak pakai kain batik, kena lilit sana, lilit sini, kena pakai kemas kemas, kalau tak, haaa, abes terlucut. Kahkah. Tak pasai pasai buat free show. Sapa nak jawab? Kesian husband i nyahh. Kahkah. So, bila orang yang ganas hyperactive macam aku nih, bila pakai kain batik ni,kenalah menjaga adab, jalan kena control ayu 24jam, haaa, kalau takk, haru biru jadinya. Paham paham la yek. ! Kahkah.Aish boleh buat rekod kedua nih. Berjaya duduk dengan ayunya selama satu hari! Hahaha.






Ada yang tak kenal kain batik ke? Nah amek tengok!



Kain Batik





Cantik bila buat baju


Tema sebenar aku tulis entry ni, aku nak cakap yang jiran jiran aku puji aku pakai kain batik nampak CANTIK. Apa nak besar lagi fon tulisan? Ok! Nampak CANTIK  ya kawan kawan. Kahkahkah. 


Itu saja untuk kali ini. Kahkahkahkahkah.






Pink, hijau, oren!Wahh cantikk. Ehem, ada yang nak sponsor takk. kahkahkah




p/S: Setiap hari aku rasa diri aku ayu, tapi hari nih, bertambah ayu! Haha. 
p/S lagi sekali: Nama aku bukan ayu!

No comments: