25 Random Things, Facts, Habits & Goals

Oh my goshhh. Saya baru sahaja di tag oleh Nur Atikah Jamaluddin aka Areteacar aka Ika, cewah, untuk menglistingkan 25 random things about me including facts,habits, and goal! Hoyeah. Thanks a lot my dear, Ika.



THIS IS THE RULES OF THIS GAME

once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random,things, facts or goal about you. at the end, choose 25 people to be tagged. you have to tagged the person who tagged you.if i tag you, its because i want to know more about you.




Hmm. Mana nak mula ekk. Boleh mula dari bawah takk? Baru Nampak macam cepat nak habis. Kehkeheh. Almaklumlah, 25 bukan sikitt. Hehe.



25.I don’t have my own big house nor a fancy car. Masih bergantung pada FAMA, dan jugakk PTPTN yang tak seberapa. (Bilalah boleh apply JPA lagi, aish)
24.Ohh.. Every day  I'll spend about 60% of my time  on FBing, Chatting, Games and a lot of nonsense things. Oh no, oh no, I think almost 100%. Kehkeh.
23. I hate reading especially when that things need to read so many books and journals.. Yet, I hate my Phylosophy Subject. Muahahaha.
22.I like numbers a lot. Please, don’t misunderstanding. I repeat, NUMBERS ONLY!.Not Mathematic, ok..
21. I'll spend a lot of my times, stalker others blogssss  and also to look at online shopping pages, but end up with dizziness.. *I always forgot what page of the cloth that I really want so I don't order anything*
20. I'm studying at UTEM right now. *Degree of engineering communication wireless, year 1
19.Pernah berangan nak further study dekat oversea. Ecehh.Do pray for me ya. =)
18 .I'll talk non-stop if I met my ex-schoolmates. Hey, blame them. They influenced me a lot! :DD
17. I'm the eldest! Kakak berkaliber la katakana. Ehem.
16.I have both car and motorcycle’s license. Wee. Taktau dah nak cakap apa. Heh.
15. Im not a good driver actually.I loves to cilok cilok.Sampai last sekali i yang kena cilok. Kehkeh.
14.Pernah berangan nak jadi doktor waktu kanak kanak ribena dulu. Heh.
13.I loves PURPLE damn much. Ahaks.
12. Paling tak suka warna PINK. Tapi selalu diselubungi warna itu.Huh. *wandering.
11.Baru sahaja kehilangan seorang sahabat baik. =(
10.Sangat jeless melihat orang yang ada kakak dan abang. Hmm.
9.Heh. Tak suka lelaki yang terlalu romantic. Geli I nyahh.
8. Paling pantang di gosipkan dengan mana mana lelaki. Heh. *sambil cekak pinggang
7.Jeless melihat orang yang tinggi. Hey, aku tak pendek,Cuma kurang tinggi ok!. huh.
6.Nak bukak restoran, kedai kek, kedai buku, kedai runcit, butik, saloon, aish semua lahh. Kahkah.
5.Im engineer to be! =)
4.Hati gua kebal derrr.Cintan cintun tak layan.Heh.
3. Tak suka orang panas barann. Huh. Seram.
2.Tak boleh stop gelak. So, jangan nak mulakan.
1. I loveeeee my friends! All of them!



Heh. sudah la tuh. Dah hampIr mengantoikan diri sendiri dah tuh. Aish. Penat perah otak. Kahkahkah. Hmm. Taknak tag sesapa boleh tak. Kesian kat orang yang nak jawab. Banyak sangat. Heh.

No comments: