ERK, INI BETUL BETUL PUJIAN KE PERLIAN. KAHKAHKAH. OK, I TAKE IT IN POSITIVE WAY!



“ANUGERAH BLOG TERCANTIK SEPANJANG TAHUN 2010 INI, JATUH KEPADAAAA......."









Tadaaaaaaaaaaaa..
















Mekaseh!!!!!!!!!!!!  *baca ikut nada alleycat, buat sekali gaya tangan, ok!






Hoyeah, hoyeah! Cepat hooraykan diri anda. Cepat cepat tepuk tangan lapanpulohlapan kali!Cepat, kalau taknak kena sumpah jadi katak! Heh. jadi katak pon ok jugak, nanti boleh kena cium then tukar jadi “Prince Frog” yang kacak lagi bergaya. Muahahaha.

Eh, jangan jeles ok, aku dapat award! Hmmm marveloussss. I like. Kehkeh. Terima kasih la bebanyak, susah susah saja undi I, hmm, I tau I punya blog cantik, tak payah puji sangat, nanti I ni bukan boleh, kembang semangkuk gitu!
Hmm,dah dapat award tu, rasa tak lengkap pulak kalau tak bagi ucapan ala ala Dato Siti gitu, auw auw, nak bagi ucapan ala ala Abang Bil tak boleh, nanti lepas bagi ucapan penat pulak nak cari sapa I nak peluk. Opsss.Kehkeh. Baru amerika katanya.


Oleh kerana tak mahu menghampakan peminat peminat aku yang seramai lapanpulohsembilanjuta nih,aku dengan bebesar hati, buat lah jugak ucapan sejemput nih, haaa nah amek ucapan duapuluhempat kerat nih. Baik kan aku. Well. Nak mengampu peminat la kata kan. 


UCAPANKU UNTUK ANDA, HEH.

“Disini saya ingin merakamkan sekalung penghargaan yang tidak terhingga saya kepada cik tikah kita ya, yang tak jemu jemu mempromote saya kepada pengarah pengarah hot lagi meletopletop , tanpa anda siapalah saya, yeah tak lupa jugak kepada akak akak yang cantik rupawan,kak belah, kak minah,dan jugak kak peah,kepada  abang abang yang kacak kacak,abang mail, abang din, abang fahrin ahmad, abang shahir, auwww, jugak tidak ketinggalan, makcik joyah, makcik jenab, mak kiah, mak bedah, pak mat tempe, pak abu anak si ali, jiran depan rumah, jiran belakang rumah, jiran sebelah rumah, geng bergosip waktu ampai kain, geng meronggeng cuci mata petang petang, dan yang paling istimewa kepada peminat peminat rahsia saya, anynomous, annoying mouse,buaya fren buaya fren dan geli fren gelifren sekalian, terima kasih la AFUNDI saya selama ni. Nanti duit tu jangan lupa claim dekat bapak bapak masing masing ye. Mekasihhhhh!.





p/s: Thanks ika, bagi award dekat Q,terharu nih, heh.

3 comments:

Cik tikah said...

hehehe..sukanya dia. yer2. sama2..

HaqitaAbidina said...

HAHAHA. hormon gedix dirembes dengan banyaknya. heh

bintang itu cantik said...

aduishhh..apakah ini semua adalh realiti????

tidakkkkkkk!!!
hahahaha

congratsssss!(versi x puas hati)haha