Ini entry munafik, baik jangan baca,Bila otak disalut sodium benzoate + magnesium Chloride. Pergh pergh. Macam ahli kimia gamaknya.




Waktu Malaysia: 
2.26 a.m

Mood:
Sewel + jeng+ sot+ sodium benzoate

Aktiviti Anggota Badan:

Mata Kanan: 
Tengok drama Adamaya

Mata kiri: 
Tengok movie Korea

Tangan kiri: 
Pegang Novel  aA+bB

Tangan Kanan: 
Pegang fon, konon konon nak men twit twit.

Kaki kiri:
Dilipat ke atas.

Kaki kanan: 
Dibiar berjuntai ke bawah sambil menggedik gedik ikut alunan lagu.

Telinga kanan:
Dengar MP3, lagu rock kapak. kahkah

Telinga kiri:
Fokus movie korea+ Drama Adamaya.

Otak kanan: 
Kerja keras hantar info as an impulse to the rest of nerves, translate movie korea yang takdak subtitle.


Otak kiri: 
Hantar impulse dekat nerve dekat mulut suruh senyum senyum gatal sebab baca novel romantic.


Conclusion:
Bila sudah bosan petala kelapan, beginilah jadinya. Hari ni dah masuk 31 Disember 2010! Tahun depan dah masuk 20 atas kertas. Dush. Dah 20 tahun aku hidup rupanya. Hailaaa. :)

9 comments:

Amat said...

Dah macam org meroyan mati ank dh aku tgok td. Dh la tengok cita korea takdak subtitle. Bajet pro lettew.

izzat said...

Ehem. Pegang fon nak men twit twit la kononn. Ecehh.

Hailaa hailaa. Pelan pelan kayuh cik adik, kita sama sama tua, ok?

Atiqah Abidin said...

Amat: Belom kawen, takdak anak lagi. Anak kucing pon takdak, belom mengawan lagi. :)


Ezad: Eh, kan dah cakap konon konon. Apa yang kononn lagi. hek.

Dah abes slow la pakcik tua oi. No no. Anda lagi tua dari saya. Tua 5 bulan, pls realised that. Muahaha

Atiqah Abidin said...

Amat: Belom kawen, takdak anak lagi. Anak kucing pon takdak, belom mengawan lagi. :)


Ezad: Eh, kan dah cakap konon konon. Apa yang kononn lagi. hek.

Dah abes slow la pakcik tua oi. No no. Anda lagi tua dari saya. Tua 5 bulan, pls realised that. Muahaha

izzat said...

Elehh. Konon!

Silap tu, pakcik tua yang kacak lahh. ehem. 5 bulan je makcik kerepot. Apa ada hal.;)

Syafiq Rosli said...

hehe..ok pe..sekali sekala kan

Atiqah Abidin said...

Ezad: Kacak ke? :P

Syafiq Rosli: Haha. Bagus. Ada juga yang memahami. :)

Kuwe said...

ni orang panggil jenis lipas kudung. lipas kudung ni jenis tak reti duduk diam. semua kerja dia nak buat. dan kerja itu, semuanya barai.

abang sam said...

Haha. ini budak memang senget tahap cipan. Cita hindustan takdak subtitle pon dia layan. siap boleh hafal lagu lagi. gila punya olang!